neděle 17. října 2010

Noční úbor

Šla jsem spát a musela jsem se chechtat. Majdulka ležela v postýlce ve vestě (aby jí bylo teplo kvůli kašli), ale takovou tu obyčejnou měla mokrou, tak jsme vyštrachali po bráchovi frajerskou sice bavlněnou ale s imitací cvoků. K tomu měla tmavé punčocháče s rejžkama, takové ty, co jsme nosili v barvě tělové, když jsme byli malí.
Ležela na břiše a vypadala jak rozpláclej motorkář.

Ležím si tak v posteli a usmívám se nad Majdiným převlekem. Pak mi došlo, že si nejsme nic dlužný. Mě totiž bolela hlava začínající rýmou, ovšem svoji obvyklou lyžařskou čepici mám někde na půdě. Tož jsme si vypůjčila Vojtovýho plyšáka plněného pohankou a levandulí, co dostal vloni k vánocům. Přikrytá jsem byla až pod bradu, na hlavě rozpláclého psa, že mi koukal jen nos. Když jsem smrkala, tak to vypadalo, že smrká ten plyšák.

Luky se asi dost bavil, když nás tam tak v noci viděl.

Žádné komentáře:

Okomentovat