úterý 15. února 2011

Jája

Majdulka pochopila, jak to v naší rodině chodí...

Na každou otázku začínající slovem KDO odpovídá hlasitým JÁ, JÁ, JÁ. Zvedá ruku jako že se hlásí a druhou si píchá do hrudníčku.
Je naprosto nepříčetná, když je Vojta vedle ní ve frontě na cokoliv (hlavně na sirup proti kašli). Soutěživec a ví, že proti velkýmu bráchovi nemá šanci, tak se ho snaží alespoň vykřičet.

Když se jí chci zbavit (vím zní to ošklivě, ale občas potřebuji trochu pracovat pro chod domácnosti třeba) nahlas vykřiknu: "Tři, dva, jedna, teď."
Majdulka vyrazí, jak smyslů zbavená (odkoukala to od Vojty opravdu svědomitě) jakýmkoliv směrem a chvilku jí trvá než se vrátí. A když jí dojde, že za ní neběžím, je dost naštvaná... To si to pak vypiju.

Nejfrekventovanější věty:
Hamimo! důraz na mo - mami fofruj s tím dlabancem
Ťuú! - když mě posadíte na nočník tak už je stejně pozdě
Eee - hm, přebalte si mě, je to fákt "hustý"
Tatitu pápá. - evergreen
Ao tatitu. - telefonuje svému idolu
Krkek uá - krteček se raduje, idol číslo dvě
Hají tudu! - vražte mi do pusy dudlík a nerušte mě, idol číslo tři, miláček dudlík, jak se ho zbavíme, zatím nevím

Vojta stále neříká. Tuhle na něj volala něco jako Jouda - to se celkem trefila - Jouda to teda je, ha ha.

Žádné komentáře:

Okomentovat