pondělí 23. ledna 2012

Bradavice nikdy více!!!

Kdo by se s ní někdy nesetkal. I Vojta. Na patě se mu vytvořil jakýsi puchýř nebo mozol, pak z toho vykoukla bradavice. Paní doktorka řekla nesmlouvavě - vypálit. Protože vím, jak je to bolestivé a leckdy s mizivým účinkem, zkoušela jsem potírat vodičkou z lékárny, česnekem... Jediný efekt to mělo, bradavice vesele rostla.

Jenže začala potvora překážet v botě a v zoufalství jsem si ještě jako poslední možnost vzpomněla na kamarádku (spolubamintonistku) homeopatku. Doufala jsem, že má něco zaručeného. A taky že jo.

Prý zkuste mu slíbit něco za to, když mu ta bradavice odpadne. No neznám nic jednoduššího. Vojta něco NUTNĚ potřebuje neustále. Úmluva tedy zněla bradavici za hasičské auto. Tak bylo dojednáno v úterý. Ve čtvrtek už jsem pozorovala nápadné černání bradavice, které se o víkendu prohlubovalo. Ve středu se bradavice bez rozloučení odporoučela. Nějak se z toho stále nemůžu vzpamatovat. Já tu mrchu morduju tři měsíce a ona si pak klidně zmizí kvůli jednom prťavému hasičskému autíčku!

Takže až se mi objeví bradavice, slíbím si za odměnu nějaké korálky nebo náušnice a pak jen týden počkám, než mi vypadne. Jak prosté, milý Watsone!

5 komentářů:

  1. Emilko , to si děláš legraci! To není možný. To mi rozum nebere.
    PS: odkaz na koblihy máš v mém novém příspěvku.

    OdpovědětVymazat
  2. hlavně, že to funguje :)
    rozumět tomu nemusíme..

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tohle se u nás říkalo vždycky, že bradavice se musí naštvat.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, díky, honí mě mlsná.
    Lucko, taky si říkám. Hlavně že to pomohlo.
    Blanko, tohle mi už radila jedna paní doktorka, jenže přiměj pětileté dítě, aby se naštvalo na bradavici, on se radši naštve na mě :o))) když mu něco z výchovných důvodů zakážu, než na nekonfliktní bradavici.

    OdpovědětVymazat