čtvrtek 6. června 2013

Chřest

I podlehli jsme reklamě a zakoupili ten vychvalovaný lahodný český chřest. Vyzkoušeli jsme hned několik receptů (muž je megaloman, jeden svazeček mu nestačil).

Dětem jsme k nedělnímu obědu předložili chřest zapečený s prosciuttem a parmazánem nedůvěřivě na to zíraly, pak doslova ožraly proscitto a oďobaly parmazán, zajedly to bramborama a bylo. Jediný, kdo se chřestu dožadoval a s chutí ho baštil, byl Matýsek.

Každopádně stránky doporučuji, vyzkoušeli jsme toho víc a opravdu vynikající (zvláště rubrika "jednoduché recepty" je moje oblíbená, ono už jen to loupání chřestu, člověka skoro odrovná).

4 komentáře:

  1. miluju chřest..tady jsem na český ještě nenarazila. Naše děti ho také neocení.. ale já bych se po něm utloukla :))

    Beru to pozitvně, alespoň víc zbude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, snědli jsme to sami. Muž ho ulovil v Bille, byl čerstvý, křupavý.

      Vymazat
  2. To musím prostudovat! Chřes mám ráda, ale ještě nikdy jsem ho nepřipravovala. Musím to napravit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor, jak píše Lucka, je to silně návyková pochutina. Jak si zvykneš na tu hořoko kyselo slano mňam chuť jsi ztracena.

      Vymazat