úterý 10. ledna 2017

PF 2017

Snad ještě není pozdě, popřát všem milým lidem laskavý, úspěšný a veselý rok 2017.

Přidávám foto PF



Aby nedošlo k nějakým nedorozuměním. PF vymyslel muž vtipálek, vystavil si ho na facebook a bavil se. Mně zatrnulo, jakmile začaly chodit gratulace od vzdálenější části rodiny.

Pravda je, že by nám to určitě slušelo, ale miminko je (naštěstí) jenom půjčené, takže jakmile se probudilo a začalo plakat - vrátili jsme pravým rodičům.

Jedno poučení by se nabízelo - nevěřte všemu, co vidíte/čtete na internetu!

3 komentáře:

  1. :-)
    Tak krásne...i tak krásne:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se lekla, že mi něco uteklo :-)
    Krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za vysvětlení, také jsem se lekla. Teda chtěla jsem začít gratulovat :-D.

    OdpovědětVymazat