pondělí 19. června 2017

Historky "z natáčení"

Jedno takové hezké všední odpoledne.

M: "Vojto, zahraj na kytaru, už jsi dlouho necvičil!"
V se na mě dlouze zadívá: "Mami, ty mně musíš tu náladu za každou cenu zkazit, viď."




Na výletě využiji chvilky osamění s nejstarším synem, mám takové černé svědomí, abych něco nezanedbala. Muž se k ničemu nemá, tak se do toho musím pustit já...

M nejdřív hezky polehoučku: "Vojto, hele, nechceš vědět, jak se dělají děti?"
Vojta bez zájmu: "Ani ne, nějak mě to nezajímá, na to mám ještě čas, až budu dospělej."
M spadlá z višně - nevěřícně: "Tebe to fakt nezajímá? Holkám už určitě rostou prsa, dospívaj."
V: "Ne, my se s klukama bavíme o úplně jiných věcech."
M - v zoufalství vytahuju poslední trumf (můj nejtěžší kalibr) z rukávu: "Ty nechceš vědět, co to je sex?"
V odbíhá do lesa: "Helé, Matěj našel houbu!"
Tak nic no, asi to vysvětlím Majdě, to je zvědavá ženská, a ta už to rozšíří dál :)




1 komentář:

  1. Předčítáme si s mužem to nej z našich oblíbených blogů,teď oba slzíme smíchy. Nevím proč mi Vojtovo odběhnutí připomnělo povídku Šimka a Grossmana o volbě miss, kdy se na scéně objevil sněžný muž a se zvoláním "Přece nevyhynu!" unesl bioložku výpravy.

    OdpovědětVymazat