pátek 24. srpna 2018

Rodičovská romantika

Prázdniny bývají (nebo alespoň ty minulé byly) příležitostí pro "udání" všech dítek a užití trochu té rodičovské osamělosti.
Bohužel letos se to vůbec nedaří - budiž mi to připomínkou pro lepší plánování příští rok.

Naskytla se taková drobná skulinka, kdy bychom mohli z pátka na sobotu přespat v penzionku nedaleko skal u příležitosti vyzvednutí syna z tábora v sobotu dopoledne. V penzionku s vířivkou pro dva... jsme nakonec měli i Máju, neb si nenechala vymluvit, že s námi musí jet. Nezastrašili jsme ji ani chozením ve skalách :) Moc jsme si to užili, Majda plnými doušky nasávala naši pozornost. A takový majdolachtan ve vířivce, to jednoho rozesměje, jako už dlouho ne.

Druhý den jsme dovezli všechny zdárně domů. Mája běžela za kamarádkou, Vojta též, Máťa u babi. I naskytla se výjimečná chvilka klidu. Ihned jsme přeplánovali - cyklistický výlet ve dvou - hodinka/dvě, plán zněl skvěle. Už si beru helmu, když tu zvonek. Máťovi se po nás stýskalo :) tak dostal helmu a jel s námi.

Jednodětné výlety jsou opravdu relaxační a pohodové (přesila dospělých, muhehe) a jsou potřeba.

Společný víkend se nám snad podaří urvat v září.


2 komentáře:

  1. Nám se nepodařilo urvat společný víkend za celých 14 let, co máme děti. Vždy alespoň jedno, ale nejlépe obě, jsou s námi. Držím palce, ať září klapne!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat