pondělí 22. března 2021

Vysportovat se

Zimu jsme si letos užili jinak než obvykle, ale o to intenzivněji. Vleky nejezdily, tak jsme oprášili běžky, dovybavili zbytek týmu skialpy, aby byl zážitek intenzivní.

Každý víkend jsme vyráželi na chalupu - díky za to, dědo. Dospělí nadšení, děti buď rezignované, nebo otrávené.

V sobotu ráno už horský vůdce vyrážel za svítání na hřeben, aby si první sjel nový prašánek. Ostatní jsme to jistili z teplé postele a setkali se společně v devět na snídani - nikdo si nestěžoval :)

Kolem desáté/jedenácté podle toho jak hodně rodiče prudili, jsme se vykopali na běžky. Naše kapesní hory jsme brázdili tam i zpátky a ještě jednou dokola. Většinou se nám podařila rozjařovací vsuvka - zkratka hlubokáčem lesem. Kdo trochu běžkování zná, ví, že je to náramná legrace. Občas se rozesmáli i puberťáci (přestože to samozřejmě veřejně nepřiznají).

V pozdním odpoledni mě ještě horský vůdce přemluvil na výstup sjezdovkou, protože prašánek :) - sjižděli jsme už za tmy. Ale vidina toho, jak si po příjezdu uvařím čaj, zalezu do postele a budu si lebedit, mě přesvědčila. Přijeli jsme krásně vymrzlí. Uvařila jsem si čaj, ale nejspíš jsem se nestihla dostatečně rychle vytratit, protože mě odchytil Máťa a do devíti do večera jsme kopali bunkr. Jenže odolejte dětskému nadšení.

Neděle se nesla v podobném duchu, jen místo kopání bunkru byl odjezd zpět do online reality.

Po několika takových víkendech jsem si vypěstovala slušný pavlovův reflex - kdykoliv jsem v pátek večer otevřela dveře od chalupy, začaly mě bolet nohy :)


2 komentáře:

  1. Jé, to je super, že jste zpátky. A hned takhle motivačně. Já se sebou taky začala konečně něco dělat. Už jsem musela. Po půlročním homeoffice jsem měla pocit, že mě z bytu pak nedostanou ani dva paletové vozíky... To je samozřejmě nadsázka, ale člověk tak nějak cítí, jak kyne a to, co minulé léto nabral, tak zase padá dolů. :D Takže jsem klasicky nasadila běhací kúru. A teď mám taky Pavlovův reflex. Kdykoliv vidím běhací boty, táhne mě to ven. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všední štěstí16. května 2021 v 10:22

    Na vás je přesně vidět, že kdo chce, tak si tu možnost najde. Nedávno jsme se kvůli tomu chytla trochu se švagrovou, která hrozně nadávala, že má zavřený bazén a nemůže sportovat. Tak jí říkám, že plavání přece není jediný sport, který může dělat. Může chodit, běhat, jezdit na kole... Tak jí to trochu zatlo tipec, i když si stejně myslím, že si o mě v tu chvíli myslela kdovíco.

    OdpovědětVymazat