pátek 30. září 2011

Narozeninový

Chtěla jsem psát bilanci mého posledního roku, jenže nemám na to myšlenky, od rána je mi bídně. Že by dozvuky střevní chřipky, která se prohnala naší rodinou jak uragán? Na slavení nějak není nálada. Snažím se přežít a nepoblinkat se. Od rána mi k tomu hraje Chodůr. Na plné pecky. Snažila jsem se uniknout alespoň na zahradu, marně. Tak jsem sebrala poslední zbytky odvahy a řekla si, že už jsem dost stará na to, abych se ozvala, když se mi něco nelíbí.

Je mi jasné, že tímto okamžikem jsem se dostala na černou listinu Chodurova fanklubu. Já fakt netušila, že to tak ječí on. Teta už mi nepůjčí ani vajíčko, zle se na mě dívala... Ale já to dokázala. Je tu TICHO.

PS: Ježíšku, prosím Tě, přines tetě bezdrátová sluchátka nebo nám stavební parcelu. Díky.

Teď se koncentruji na vaření oběda těm malým nevinným holátkám, co už jsou ze střevní chřipky oklepaná a dvojnásobně hladová než normálně.

5 komentářů:

  1. Tak vsechno nejlepsi teda! A rychlou rekonvalescenci preju.
    Ja jsem si myslela ze Chodura snad nikdo ani poslouchat nemuze, takovy jakysi stary mlady, on ma i svoje pisne nebo nedejboze album?? :) (jejda ted sem urcite taky nekoho urazila)

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel, asi má album, protože ty písničky jedou stále dokola. Teta říká, že je fakt dobrej, všechno si to složil sám.
    Díky za přání, já přeji rychlé uzdravení též.

    OdpovědětVymazat
  3. Nechci dělat reklamu, ale nám se letos na všechny virovo bakteriální infekce osvědčil Grepofit. Jsou to globulky s olejem z grepových semínek, který působí antisepticky. Stimulace imunity grepovými jadérky je už dlouhodobě známá - např. lidé s transplantovanými orgány nesmí vůbec jíst grepy, protože ty silice potlačují účinky imunosupresiv, která musejí doživotně užívat, aby se jejich tělo nezačalo novým orgánům bránit.
    Zachránil nás nejmíň třikrát od atb. Snažím se to naučit polykat i děti. Nejsou to žádné preventivní vitamíny, ale prostě meducína, která se bere, když je člověku auvej.
    Nekupuju to ale v lékárně (pozor, tam rádi doporučují zaručené ekvivalenty, které ale nefungují!), ale v bylinkářství nebo na internetu (např. lekarna.cz). Tak ať je brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  4. Emilko, pojď s náma bydlet na Jaroslav. Svěží vzduch, výhled na hory a žádný, vůbec žádný Chodůr. No není to výzva? A co se říká, když přijde výzva? Přeci: Challenge accepted!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné narozeniny přeju a taky tu parcelu přeju..
    Zdraví, hlavně to zdraví!! :D

    OdpovědětVymazat