čtvrtek 24. května 2012

Úsměv

Dneska se na mě Matýsek poprvé usmál. Zadíval se mi hluboce do očí a usmál se od ucha k uchu. No dobře, švindlovala jsem trochu - právě dopil mlíčko, když je najedený vždycky se uculuje. Tak půl na půl se smál na mě (spíš mému hlasu) a z druhé půlky štěstím nad plným bříškem.

Novinky dnešního týdne:
Matýsek už má dvě brady, zmacatěly mu prstíčky (konečně už to nejsou jen takové hrabičky), dvakrát počůral paní doktorku při kontrole (je to pašák, nemá mu sahat studenýma rukama na břicho), když mu došla voda, pokusil se na ni vysmrknout ještě i trochu mléka - fakt působivý závěr prohlídky. Nikdy předtím ani potom to už toto varietní číslo neprovedl.

V pondělí vážil 4 kila a 5 dkg a vyrostl za dva týdny o dva centimetry.

Dneska se ho dětem zase nepodařilo utopit - snažili se vydatně, chvíli to vypadalo, že Matýsek dřel někde v uhelných skladech, jak vydatně se ho snažili drhnout.

Stále je to nejkrásnější a nejroztomilejší miminko pod sluncem, aby ne stále se vezu na hormonální vlně.

Hrozně moc bych ho chtěla vyfotit na památku, hledala jsem přes internet nějakého dobrého fotografa (fotografku), muž prohlásil, že to zmákne. Tak snad to zvládneme dřív než půjde Matýsek do školy.

2 komentáře:

  1. Úsměv miminek je nádherný. My profi fotky nemáme a mrzí mě to.. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. maximální jistota, maminka a její mlíko.
    U obou děti jsem tvrdila, že se směji na to prso a ne na mě :))

    Na fotky se moc těším!!

    OdpovědětVymazat