čtvrtek 21. června 2012

Kam na to chodí?

Jednou jsme takhle šli s Vojtou ze školky.

Vojta zadumaně: "Maminko, já už tady nechci bydlet!"
Já překvapeně: "Kde nechceš bydlet, jako s námi?"
Že už by ho to kluka táhlo z domu?
V: "Ne, v týhle zemi."
J: "A proč?"
V: "Je tu strašnej nepořádek, mamko!"
Lapám po dechu.
J: "A taky tu není žádnej dinopark."

Tak nevím, dinopark tu sice je a ne jeden, ale nepořádek taky a ne malej. Mám být smutná, nebo se mám smát, že už takhle malé děti vědí, jak to v naší zemi vypadá nepěkně? My o tom doma moc nemluvíme, večerní zprávy nesleduji a je mi lépe. Ovšem ono se stačí rozhlédnout kolem sebe na komunální úrovni, chjo. Chci opravdu v tomhle vychovávat děti, že s pravdou a poctivostí nejdál dojdeš? Zkusit to musím, emigrovat nechci (zatím).


1 komentář:

  1. myslím si, že děti to mají daleko lépe v hlavě srovnané, než my :)

    OdpovědětVymazat