čtvrtek 28. června 2012

Výletování v červnu

Výlet do příměstského lesoparku se nesl v duchu - kolik se nás vejde na koloběžku?


Sraz "hadráků".
Jeden hezčí než druhý. Vojta se kochal. Opravdu unikátní kousky.
Já mám zážitek jiný, také silný. Málem mě sejmulo auto na dálkové ovládání. Pán s ovladačem neviděl, že tam stojím. To autíčko se bleskovou rychlostí blížilo rovnou na mě, říkala jsem si, že dobrý vtip, že se uhne na poslední chvíli. No neuhlo. Sama jsem byla překvapená, jak rychle jsem zkoordinovala svůj ječivý hlasový projev s výskokem :o)

Samé vytůněné modely.
 Vojta si nemohl vybrat. Všimněte si vylepšeného krytu na nádrž.
Částečně okapotovaný model. (PS: Na naleštěných fárech se válejí modelky, u hadráků pózují zásadně jen "drsný" chlapy.)
Zákeřné autíčko.
 Vojta zkoušel střílet ze vzduchové pistole.
 Majda nemohla chybět.

Žádné komentáře:

Okomentovat