středa 4. července 2012

Občan

Jak že je ten Murphyho zákon o fotce v pasu? Nikdo nevypadá tak blbě jako na pasové fotce?

Matýsek je borec.

Asi před měsícem jsem byla žádat o pasy pro děti a o občanku pro Matýska, kdybychom náhodou na jedné z oblíbených lesních zkratek našeho "oddílového vedoucího" překročili státní hranice se sousedy.

K focení miminek se používá lehátko.

Matýsek ležel na lehátku. Lehátko bylo nutno zvednout do svislé polohy a simulovat tak, že Matýsek stojí. Zadní část lehátka a přední část matky alias držáku lehátka bylo nutno zakrýt a předstírat, že to je bílá stěna. Já simulovala bílou stěnu celkem slušně, houby jsem viděla, protože jsem měla tu bílou hadru i přes obličej, ovšem Matýsek v simulaci stoje dost selhával, tedy jeho těžká hlava (alespoň co říkali okolostojící, já viděla jen bílo).

Vcelku nezáživné focení se zvrhlo v celkem veselou zábavu, které asistovalo celé oddělení. Jedna paní držela Matýskovi ruce, druhá mu rovnala hlavu, která co chvíli spadla na tu či onu stranu. U toho mi dávali instrukce, jak mám držet lehátko. Ještě tam chyběl někdo, kdo by mi otíral pot z čela.

Výsledek:



.

4 komentáře:

  1. A jak casto se musi takovy proces opakovat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teoreticky pas i občanka platí 5 let, ovšem musí si být držitel podobný na fotce. Předpokládám, že nejdéle o vánocích bude Matýsek vypadat úplně jinak.
      Takže celý proces budeme opakovat nejspíš příští rok před prázdninami.Proto jsme mu pořídili jen občanku a ne pas - ušetřili jsme 50 Kč, ha ha.

      Vymazat
    2. Za mych mladych let se obcanka davala v patnacti, to sou teda vymozenosti! :) Ale stejne to porad nechapu, pres ktere hranice chodite, dyt Cesko je v Schengenu, ne?

      Vymazat
  2. to je pro mě novinka.. škoda, že jsem to nevěděla..
    do občanky půjdu příště taky.

    Matýsek je frajer :))

    OdpovědětVymazat