úterý 18. září 2012

Podzimní nálada

Už týden se plácáme v rýmě a kašli, leze nám to doma trochu na budku, děti jsou jak utržené ze řetězu.

Dneska Vojta málem zbořil paní doktorce ordinaci, Majda odmítla odejít dřív než složí obrovské dřevěné puzzle a korunu jsem tomu nasadila, když už sem je konečně táhla směrem ven a zbořila nějakou hračku na dřevěným žebříku. Ještěže alespoň Mates je tak hodný a usměvavý.

Paní doktorka s chápajícím výrazem prohlásila, že ať klidně jdeme, že už si to srovná, tak jsme klidně šli, neboť kdybych se to vrátila uklidit a se mnou celá tlupa, škody by byly podstatně horší.

Tož hlásím, že už jsme se odrazili ode dna, máme to doktorsky ověřeno.

Jen furt někomu dávám, nějakou medicínu, 2ml, 1ml, 6 ml, 2x denně 3x denně, 10 kapek - už jsem z toho jelen. (Jsem si vzpomněla na písničku od Michala Tučného o prodavači.)

Dneska Mája vychází z oné místnůstky a já se jí ptám: "Majdo, umyla sis ručičky?"
M: "Neumyja."
J: "Tak si je umej, nebo budeš nemocná!"
M: "Aje já už pšece jsem nemocná!"

6 komentářů:

  1. Podzim zřejmě leze na všechny :-)
    I když u nás naštěstí ne v podobě marodění (snad to nezakřiknu).
    Takže přeji brzké uzdravení všem členům rodiny!
    Když si tak pročítám tvůj blog (a říkám si, proč jsem tak příjemné čtení neobjevila dřív:-), můžu být celkem ráda, že starší syn toho zatím moc nenamluví a nemůže mi tak efektivně odmlouvat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, úplně se červenám.
      Podzim miluju i s deštěm a plískanicemi. Krásně se lenoší s deštěm za okny.
      Marodům vyřídím.

      Vymazat
  2. budu nyní zcela mimo téma:

    Moc se mi líbí ty hrozny na pozadí :)

    bacila vyžeňte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, mě taky :o) To ten víkend na Pálavě. Úžasné, prostě úžasné. Vy moraváci jste prostě milí, příjemní, veselí - to asi, že máte kořeny zapuštěné v té úrodné, prosluněné zemi.
      (Tady u nás jsou věčně brblající "horalové", co koukaj na všechny svrchu.)

      Vymazat
  3. Marodi,vyzdravte se!!!Mamino Ty se drž :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, už to vypadá dobře! Za ten týden jsme se doma docela zaběhali a docela to šlo, i když Vojta byl dosti "nevybouřený".

      Vymazat