čtvrtek 31. ledna 2013

Promořeni

Jsme bacilový ráj, ještě v pondělí odpoledne to vypadalo všechno nádherně přímo růžově.

Dneska jsme jak sedláci od Chlumce. Vojta je na tom asi nejlíp (když nepočítám muže živitele) jen s kašlem a rýmou. Majda je v nemocnici (zánět ledvin, kde si tohle uhnala, chjo) už je líp, babička tam na ni dává pozor. Já sedím doma se svojí chřipkou a Matýskovýma chycenýma průduškama. U doktorky jsme víc než doma.

Ale bude líp, už brzo, musíme se z toho dostat! Ještě jsme si nestihli užít sněhu!

Vojta: "Mami, proč jsi smutná?"
J: "Stýská se mi po Majdulce, že nemáš s kým dělat lumpačiny."
Vojta trochu nevěřícně, ale s jiskrou naděje v oku: "Ty máš ráda, když děláme lumpárny?"
J: "No jsem radši, když děláte neplechu a jste zdraví, než když jste nemocný v nemocnici, co myslíš?"
Vojta: "Víš co? Tak si teď odpočni a jen, co Majda přijede, budeme dělat lumpárny, to uvidíš."

Hm, tak to si teda radši pořádně odpočinu, je mi jasné, že nemluví jen tak do větru.

6 komentářů:

  1. To je tedy důkladné promoření :-( Tak hlavně ať jste brzy v pořádku. Ještě že máte babičku, která může být v nemocnici s malou...
    Hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  2. Huš huš nemoci!!! také si říkám, že dobře pro malou, že tam není sama. Sníh ještě bude, někdy i v květnu :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, to je mi líto, že vás choroby takhle sužují. Ale určitě už bude líp!

    OdpovědětVymazat
  4. Diky - určitě už bude líp, musí! Nakonec není to nic tragického, z toho se vyhrabeme.

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo Emily, to mě mrzí. Tak snad už bude líp. myslím na vás.

    OdpovědětVymazat
  6. to je masakr :(

    hlavně ať jste brzo všichni spolu doma.

    Moc přeju, ať je líp!

    OdpovědětVymazat