neděle 13. ledna 2013

Půl království za jednu nerušeně prospanou noc.

Jak je u nás? Vlastně docela hezky. Radujeme se ze sněhu, za dva dny zase z vůně "jara".

S Matýskem je to stále nahoru a dolu. Aby to nebylo tak jednoduché, o víkendu, kdy už jsem doufala v lepší zítřky, chytil Máťa dvou denní virozu s horečkama. Vyklubala se z toho pátá nebo šestá nemoc, protože se osypal. Tak tu máme zdárně za sebou, ruce mám jak opice a kruhy pod očima až ke kolenům :) Pozitivní bylo, že celou dobu, co hicoval, nekašlal a nerýmoval. Viroza odezněla a zas tu mám svého starého dobrého chrchlu, ach jo. Vypadá to, že březen to jistí.

Tuhle jsem se s Vojtou koukali na přírodopisný film a je mi to jasné, odlétám na Bora Bora. Tak dva roky bych se tam válela, klábosila s domorodci a pak by se vidělo. Určitě bychom ušetřili za oblečení, topení, teplou vodu, sirupy na kašel... Ještě to musím propočítat, ale vsadila bych se, že se to vyplatí :)

S chrchlajícím Matýskem v náručí sním o Bora Bora.

Jinak u nás asi není nic nového :) Kromě nádherného prašánku.


4 komentáře:

  1. Taky bych hned odletěla do teplých krajin. Zabaleno bych měla za 5 min! Tohle počasí je na nic, chorobám se daří. Držím palce, ať už je konečně trochu lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. Ať je Matýsek brzy fit a maminka se vyspí! :-)
    Taky bych brala ty teplé kraje...spousta slunce, žádné kabáty a šály a polední siesta trvající až do večera...ach, jak já se těším na léto. A dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko, drž se! Dana a spol.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já ti s těma nemocema rozumím.

    a prospanou celou noc taky ještě neznám, ale pevně věřím :))

    OdpovědětVymazat