úterý 4. května 2010

Hasič nebo ekolog

Trochu mě znepokojuje, že poslední dobou si Vojta hraje na oheň. Takhle jsem jednou nakoukla do pokojíku a koukám skoro všechny hračky na kupě veprostřed místnosti. Tak se ptám, co to jako má být. Že prej s Majdulkou topí oheň. Tak nevím, je mu zima, nebo má hlad, nebo se trénuje na žháře, či hasiče...

Dneska jsem ho vyhmátla, když táhnul pytel s kolíčkama. Chtěla jsem je zpět. Měla jsem smůlu, bylo mi vysvětleno, že je nutně potřebuje. Tak jsem ho jen prosila ať je nevysypává - už jsem je viděla po celém bytě. Nejdřív slíbil a za chvíli se z pokojíčku ozvalo, že to nepůjde. Přijdu tam a co myslíte, vatra už jako hořela. Jenže nejlepší na tom bylo, že důkladně vybral jen dřevěné kolíčky, 3 roky mu jsou a už ví, že plasty se nepálej, škoda že to také nevědí naši sousedi, no.

Ale zpět ke hře, musím se pochlubit že jsme dokonce sehnali jakobuřty. Jenže pak jsem omylem jakokousla do Vojtova jakobuřtu a bylo po idylce. To jsem si dovolila dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat