pondělí 23. srpna 2010

Víkend snů


Jsem z toho jelen. Nejdřív se mi zdál nápad mého drahého naprosto šílený. Vyrazit na víkend na chatu 20 km od domu a ještě za to platit? Ovšem Luky byl nadšený tak moc, že veškerý můj chabý odpor byl marný. Ba co víc, podařilo se mu nadchnout ještě další dvě tlupy.
Páteční hurá akce odstartovala. Kolem sedmé jsme se všichni sjeli na chatě Šajtava a hned mi bylo jasné, že to nebylo bláznovství, ale geniální nápad. Naprosto se ukázalo, že nezáleží na vzdálenosti destinace, ale na lidech okolo (děkujeme kamarádi, že jste nás v tom nenechali).


Mají tam:
dětské hřiště, hernu,
ale co jsou nějaké hračky proti - feně a 5 štěňátkům, co jsou soustavně připravena dělat lumpárny, koze a ovci, které prostě milují drbání, rybník plný ryb, které jsme chodili s "babičkou" paní kuchařkou krmit,
Dále pak lavičky před chalupou, na kterých se báječně ráno i večer usrkává čaj či pivo a klábosí,
výhled na louku a les, do kterého se opírá zapadající slunce,
ráno vůni lesa a louku s rosou jak granáty.
PROSTĚ ROMANTIKA K NEZAPLACENÍ....
A borůvky a maliny a houby všude kolem, co malá hrdélka ráčí.


Já nevím, co psát víc, takový víkend dobije baterie na dlouho. Ovšem dítka to poněkud vyčerpalo, ha ha, dneska spaly do půl osmé (což je od obvyklé šesté sakra rozdíl).

První den jsme vystoupali na Velkou Deštnou, zřeli pořezanou rozhlednu, spoustu cyklistů...
Den druhý jsme šli od chaty na Kamenec pak do Zdobnice a houbo zkratkou zpět na chatu. Ještě jsme pojedli výborné koláče, rozloučili se s milou paní domácí a pak už zpět do reality...

Žádné komentáře:

Okomentovat