pondělí 23. dubna 2012

Pan "nenáročný"

Poznali jsme Adámkova kamaráda Kubu, co má naproti v ulici babičku. Přišel si k nám na zahradu hrát (největší vášeň čutání do kulatého nesmyslu). Stručně zhodnoceno - normální raubíř jako ostatní dva.

Volala jsem na ně, jestli si dají svačinu - rohlík se sýrem.
Vojta: Dám si se sýrem.
Adam: Já taky.
Kuba: Já si nic nedám, nesmím jíst u cizích.

Po chvíli...
K: Tak já bych si dal obyčejný rohlík.
J: Chceš ho taky se sýrem?
K: Když se řekne obyčejný, tak to je bez ničeho.
J: (Zase jeden chytrej jak rádio.) Chceš tenhle?
K: Ne, já jím jenom ty rovný rohlíky, ne ty zakroucený, tenhle nechci. A kupujete ten posypaný sýrem?
J: Občas kupujeme, ale teď ho nemáme.

K: Tak já chci jenom napít, vodu se šťávou.
J: Vodu ti můžu dát, ale šťáva došla.
K: Já piju jenom vodu bez bublin.
J: Však ta je z kohoutku, tam nejsou bubliny. Adámek ti dá ochutnat.
K: Hm, nějaká divně sladká, tak já nic nechci.

Už chápu proč nejí u cizích! Jsme fakt divná rodina, nemáme rovné rohlíky a pijeme vodu z vodovodu.

2 komentáře: