neděle 30. prosince 2012

Šťastné a veselé

Vím, že už je trochu pozdě. Ale co už. V sobotu před Štědrým dnem jsme se sbalili a vyrazili na hory, doufaje, že nás Ježíšek najde. Našel. Už 23. Asi mám trochu strach ze Štědrého dne, aby se všechno stihlo, aby všechno klaplo a bylo, jak má být podle tradice.

Tak jsme si prostě 24. udělali už 23. Vojtovi jsme způsobili totální chaos v adventním kalendáři, ale přežil to. Hlavně ty dárky, že byly (vlastně - hlavně zdraví, já vím).

Fotku mám jen naší štědrovečerní večeře. Byla výborná. Od souseda, který prodává ryby před vánoci u nás na konci ulice. Myslím, že by víc vydělal na grogu a medovině, protože se tam kumulují sousedi z okolí, postávají, povídají, popíjejí, pozorují kapry - nádherné setkání v předvánočním čase. Vždycky se na to moc těším.


Ježíšek se stavil, dárečky přinesl. Děti byly nadšené. Asi za hodinu po rozbalování situace vypadal tak, že:

Vojta si hrál se svým autem, Majdiným vrtulníkem a Matýskovým traktorem, zabrán do hry nevnímal okolí.

Majda se pokoušela nacpat se do Matýskova bodýčka, když jsem jí to zatrhla, oblékla si Vojtovo triko s rukávy až ke kolenům, navlékla si jeho lyžařskou helmu a brýle a něco si povídala se skřítkem Růženkou.

Matěj se pokoušel nenápadně sežrat alespoň kousek vánočního papíru.

Děkuju moc Ježíškovi za všechny dárečky (s těma knížkama to trochu přehnal - domácnost nám od té doby dosti upadá).

Na oficiální Štědrý den jsme s Majdulkou vyrazily na večerní zpívání u betlému a odpolední půlnoční (dlouho jsme nevydržely, v kostele byla neuvěřitelná zima pan farář nastydlý - není divu).


A vůbec jsme nemuseli nikam spěchat, abychom stihly večeři a ostatní věci, pohoda. Cestou zpátky jsme pozorovaly rozsvícené stromečky za okny chalup a představovaly si, kdo tam asi čeká na Ježíška. Úplně magický večer to byl.


7 komentářů:

  1. Krásné Vánoce... ♥ A ty knížky závidím... Ten náš Ježíšek v tomhle trošku pokulhává, tak si je musím kupovat sama :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já si nestěžuju, ale dát mi 3 díly po 500 stránkách to přepískl trochu. Nemůžu se od toho odtrhnout.

      Vymazat
  2. Moc pěkně napsané!!

    Takového souseda bych brala taky.

    Asi jsme od vás přebrali štafetu s chorobama, tak se nám ty knihy od Ježíška velmi hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, nepřebrali, leda naklonovali, nás to furt drží.

      Teda Matýska. Jsem s ním doma, děti s mužem na horách.

      Je mi smutno, trošku, ale užívám si klidu a Matýska. (Teď jsme se hodinu prali - Matýsek se pokoušel mě kousnout svými šetizubými ústy nebo alespoň oslintat, já zas sežrat ty jeho kejtičky a prsíčka :o)) skončilo to nerozhodně.)

      Vymazat
  3. To je paráda, že jste to vše v pohodě užili. Dárky a la všechno všech..komunista věděl :)).. mě teda dostaly.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) milé, úsměvné, roztomilé... tak to má být :-))

    OdpovědětVymazat