sobota 2. dubna 2011

Badminton

Obrázek zde
Óda na badminton. Úplně mě pohltil. Konečně jsem našla sport, kterému se mohu plně odevzdat. Hned po zběsilé jízdě na kolečkových bruslích.

Už jsem propadala beznaději, že jsem ztracený případ a nezbude mi než své tělo nechat vlivům pohodlného života napospas a měknutí svalů, kostí a kdoví čeho všeho mě nemine. V aerobiku mi šla každá polovina těla na jinou stranu, z bedýnky a na bedýnku se mi nohy pletly, zumbu jsem zavrhla po deseti minutách šmírování. Ve volejbalu jsem byla za Šípkovou Růženku, neptejte se mě proč. Běh tak maximálně na krátkou vzdálenost za účelem ulovení nezbedného dítěte.

Badminton je úžasně osvobozující sport. Každou neděli se nasmějeme na tři dny dopředu. Občas toho víc nasmějeme než uhrajeme, ale břišní svaly třeba též posilovat.

Badminton je bezpečný sport. Nepočítám nějakou tu ránu míčkem doprostřed čela, lehké polechtání spoluhráče raketou po kštici. Když si člověk nemá tendenci ubližovat sám a sám se zbavovat nešikovného masa, především na kolenou a ruce, která raketu nedrží.

Badminton prospívá partnerskému vztahu. Hráli jsme mix 4 hru spolu a zatím jsme se nerozvedli. Tedy už jsme si to všechno vyříkali a už se skoro nehádáme, kdo měl kde být a nebyl (většinou teda já, ale nepřiznám to). Na badmintonovém kempu je to úžasně romantický. Zvlášť když je to první víkend bez dětí po dvou letech. No a když vás náhodou doma někdo naštve, tak se pak nádherně dávají smeče.

Badminton je společenský sport. Tolik zajímavých lidí jsem už dlouho nepoznala. Zvlášť když jsou všichni podobně švihlí raketou.

Badminton mě naučil soutěživosti. Jsem byla už dvakrát na badmintonovém turnaji. No co, guláš tam náhodou mají výborný. A jednou, jednou snad vyjde ta správná konstelace hvězd a neprohraji alespoň jeden zápas.

Badminton léčí. Na duši i na těle. Opravdu, mám to vyzkoušené. Možno podpořit afterpivem a je to tutovka.

2 komentáře:

  1. No já se snad dám na sport!!! ;-) Jsem vyloženě necvičící typ- nejde mi to, a proto to nerada dělám..nebo možná obráceně.
    Ale badminton jsem jako -náctiletá hrávala s velkým nadšením...jak jsme na to mohla zapomenout??? Díky! :-)) fakt o tom jdu vážně přemýšlet!!

    OdpovědětVymazat
  2. To znám. Nenávidím kolektivní sporty. Badminton tě nezklame!

    OdpovědětVymazat