pondělí 18. dubna 2011

Případ tepláčky

Nevěřila bych tomu, ale Vojtovy školkové tepláky se staly předmětem zatím neobjasněné záhady. Objevily se na nich nevysvětlitelné dírky a to jen na levé nohavici dole.
Vojta samozřejmě vůbec netuší od čeho by to mohlo být.
My jsme nad tím doma kroutili hlavou. Paní učitelka nad tím kroutila hlavou.

Tímto zahajuji pátrání.
Předmět doličný - troje tepláky.
Důkazní foto:

Dosavadní postup:
Vyslechnut první svědek paní učitelka Renata. Tvářila se opravdu překvapeně. Buď velice fikaně zapírá, nebo fakt neví.
Hlavní podezřelý Vojta se tváří, že neumí do pěti počítat. Nechám ho ještě chvíli podusit a pak zahájím křížový výslech (sháním vhodnou lampičku).
Další postup:
Druhý svědek - paní učitelka Jarmila.
Obhlídka školkové třídy.

Pokračování:
Školkovou třídu jsem letmo prohlédla - žádné fakírské lůžko nenašla. U jídelního stolu, kde sedí, jsem nic ostrého neobjevila. Jen trochu zaschlé kaše, ale ta byla spíš drsná než ostrá...
Vojta se stále ještě nepřiznal. :o)

Nevím, nevím, nevím. Kojak i Columbo by nade mnou zaplakali. Já už snad začnu věřit na paranormální jevy...

5 komentářů:

  1. ..ho dali klečet na nějaký zatraceně drsný povrch, ne? :-)

    ...no, jsem zvědavá na řešení: při jaké zábavě se dá z tepláků udělat cedník ;-).. tipuju "na fakíra"

    OdpovědětVymazat
  2. No jo mohli ho dát klečet, ale jen na levou nohu. Pravá nohavice je neposkvrněná (nepočítám-li fleky od omáčky).
    Hra na fakíra mě nenapadla, začíná mi ta školka být podezřelá. :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Co maliníky na školkové zahradě? Či jiná otrněná Adéla ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to propálený, to je jasný. To jak chodí s Adámkem pro ty cigára...

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravim!
    Myslim, ze to bude od nejake trikolky apod.
    Lezim take s anginou,uz treti v poradi, tak preju, at jsi brzo zdrava!
    Pendula

    OdpovědětVymazat