středa 24. března 2010

Náš kamarád

Krteček, vypomůže, když je nejhůř. Prostě geniální dílo. Neurazí, nenudí, nebije, prostě krásná pohádka. Pomohl nám přežít úterý. Vojtík měl totiž rýmičku. Krom toho, že mu teče z nosu, je děsně protivnej ale fakt kvalitně a lítostivej asi jako správnej chlap. 

Ještě nevím, jestli se na tu rýmičku neumírá, ale to asi záleží na matčině odolnosti. Ještěže mám zásobu čokolády, asi teda na to neumře, ale bude to o prsa korejské ženy.

Ještě jsem učinila pokus. Majdulka je pohodářka, vysmátá jak lečo. Dala jsem před ni hračky a milovaného dudlíka, tak aby se musela posunout dopředu. Ona hypnotizujíc chtivýma očima dudlíka vyrazila naprosto opačným směrem (směr prckou vpřed) a u toho se děsně chechtala, no chápete to?
 
Já mám jarní únavu. Nechcete někdo děti, docela hodný (i s jídlem a oblečením) tak na den, já bych se potřebovala dospat. Asi opožděnej zimní spánek. Asi mi chybí vitamíny.

Žádné komentáře:

Okomentovat