úterý 14. prosince 2010

Lyžovačka

Rozdali jsme děti a vyrazili lyžovat.


Cesta byla chvílemi hodně zábavná, zvlášť když nás Liška protáhl alpskou zkratkou, po které snad běhají jen lišky.

Musím říci, že jsem trochu podcenila výbavu, nezkotrolovala si lyže před sezonou. Sjíždět ledový kopec s tupými hranami byl opravdu silný zážitek. Bohužel ve čtvrtek dopoledne byly otevřeny pouze dvě sjezdovky obě se stejným zledovatělým dojezdem.


Při třetí jízdě jsem hodila tygra a rozjela se po zadku po zledovatělém kopci. V tu chvíli se mi honilo hlavou leccos. Třeba jestli bych prorazila hlavou to dřevěné hrázdění dole a jestli by mi byla helma v tu chvíli vůbec k něčemu. V posledním pudu sebezáchovy jsem brzdila lyžemi pod sebou a snažila se to jakž takž vyrovnávat, abych se neotočila a neletěla hlavou napřed. (Jisté zkušenosti už mám, ha ha).

Vůbec, ale vůbec si nepamatuji, jak se mi podařilo zabrzdit, ale tu sjezdovku jsem už víckrát nejela. A nohy se mi klepaly ještě hodnou chvíli.

Po kupě špaget bylo vše zapomenuto a vesele jsme lyžovali až do večera až do vyčerpání. Lyže jsem si dala hned u lanovky nabrousit. A bylo to dost znát.

Druhý den jsem opět zažila šok a mnohem větší než ledový kopec. Hlavou se mi nehonilo v tu chvíli vůbec nic. Jen jsem zírala a doufám, že se zavřenou pusou (nejsem si jistá). Večer jsme totiž vyrazili do místní Freizeit Arena - do bazénu a do sauny. Že Rakušané chodí do sauny nazí, jsem jaksi tušila. Ale že po otevření dveří do příslušného oddělení uvidím náměstíčko s imitací studny uprostřed plné nahých (chlapských) pozadí (posléze i popředí) jsem tedy nečekala ani v nejbujnějších představách. (Žen tam bylo tak pět.) Tolik nahatých chlapů jsem neviděla ani v televizi.

Třetí den jsem hned první jízdu spadla tak šikovně, že mi praskly brýle a mezi plastová skla se mi dostal sníh.


Po dvou dnech přestalo sněžit, sjezdovky byly upravené přemrzlé, jezdilo to hodně rychle. Asi bylo i hodně nehod, vrtulník létal každou chvíli. Můj největší zážitek byla srážka se snowboardistou. No srážka, my se k sobě tak pomalu blížili, on mě chtěl podjet zespoda, já ho chtěla podjet zespoda. Nakonec už nebylo vyhnutí. On jen rozevřel náruč, já též. Objali jsme se a padli svorně do sněhu. Vypadal jako Sean Connery, ale asi to nebyl on, ha ha. Obrázek pro Danču odtud.


V pondělí ráno jsme si přebrali děti. Prarodiče je hýčkali a dělali, co jim na očích viděli. Například Vojta se postavil v síni rozpřáhl ruce a čekal až ho obléknu. Návrat do domácího režimu byl asi trochu krutý, ale zvykl si rychle (nic jiného mu nezbývalo, ha ha).

Žádné komentáře:

Okomentovat