středa 8. prosince 2010

Mikulášská

Už jsme nedoufali, ale nakonec k nám přece jen dorazili.


Zazvonili, já šla otevřít a Vojta spustil řev, že ho prý slyšela i sousedka přes ulici.
Čerta nechali v předsíni. Majdulka se ho nebála. Vojta dost, i když tvrdil, že to byl jen převlečenej čert.
Dokonce ze sebe vysypal i básničku.


Když odešli a bylo po všem, Vojta mi slovo od slova převyprávěl, co říkal Mikuláš, co Anděl... Neskutečné, mi připadalo, že je strachy úplně mimo.
Nejvíc ho dostalo, že Mikuláš měl knížku a v ní všechno napsané.
Večer jsme uklízeli hračky a Vojta povídá: "Maminko, už běž, teď už to zvládnu sám."
Málem to se mnou seklo.
"Víš, mami, on Mikuláš říkal, že si mám v pokojíčku uklízet."

Já vím, že mu to dlouho nevydrží, ale stejně je to krásné, no ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat